Υποβοηθούμενη αναπαραγωγή-Παρακολούθηση εγκυμοσύνης

Σύγχρονες τεχνικές αντιμετώπισης της ανδρικής και της γυναικείας υπογονιμότητας - Εξωσωματική γονιμοποίηση στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του ιατρείου.

Οστεοπόρωση και εκφυλιστικές αρθροπάθειες

Όσο αυξάνει ο μέσος όρος και το προσδόκιμο ζωής τόσο συχνότερη γίνεται η εμφάνιση της οστεοπενίας στην αρχή,  και οστεοπόρωσης στη συνέχεια, στις γυναίκες φθάνοντας στο εκπληκτικό ποσοστό των 45%.

Επιδημιολογικές μελέτες δείχνουν οτι υπάρχει κληρονομική προδιάθεση αλλά και εξωγενείς παράγοντες όπως: έλλειψη ασβεστίου στη διατροφή, κατανάλωση πολλών καφέδων, χορήγηση φαρμάκων (κορτιζόνη, ηρεμιστικά GNRH ανάλογα, ηπαρίνη κ.α), παθήσεις του θυρεοειδούς αδένα, πρόωρη εμμηναρχή, πρόωρη εμμηνόπαυση.

Η κλινική εμφάνιση αρχίζει με παρουσία χρόνιων πόνων στην πλάτη και στη μέση, ακολουθεί η βαθμιαία μείωση ύψους, κύφωση της σπονδυλικής στήλης με προεξοχή της κοιλιάς πρός τα εμπρός. Ακολουθεί, σε σοβαρότερες μορφές, η εμφάνιση αυτόματων καταγμάτων των σπονδύλων και του ισχύου, η οποία μπορεί  να εμφανίσει μόνιμη αναπηρία ή ακόμη να οδηγήσει και στο θάνατο.

Αντιμετωπίζεται με σωστή πρόληψη, δηλαδή μέτρηση της οστικής πυκνότητας περί  το 45έτος της ηλικίας διατροφή  σωστή και πλαίσια σε ασβέστιο και με έγκαιρη θεραπεία προλαμβάνεται και θεραπεύεται.

Στις παθήσεις την αρθρώσεων έχουμε τις οστεοαρθρίτιδες τις φλεγμονώδεις αρθροπάθειες και τους εξωαρθριτικούς ρευματισμούς. Μπορούν να εμφανισθούν σε οποιοδήποτε άρθρωση με τα χαρακτηριστικά της φλεγμονής: 1)πόνος, 2)αύξηση  της θερμοκρασίας, 3)οίδημα, 4)ερυθρότητα,5)λειτουργική ανικανότητα.

Χαρακτηριστικό είναι οτι το άλγος εμφανίζεται κατά τις νυχτερινές ώρες και μπορεί να σηκώσει τον ασθενή από τον ύπνο. Εάν αφεθεί η πάθηση χωρίς θεραπεία προοδευτική καταστρέφει και παραμορφώνει την άρθρωση.

Διεύθυνση

Φραγκοκκλησιάς 4, Μαρούσι - Αθήνα